pełna wersja

Koparka uszkodziła światłowód TK Chopin

2018-05-17 12:46
Koparka uszkodziła światłowód TK Chopin

W związku z uszkodzeniem kabla światłowodowego przy ul. Kwiatowej w Wejherowie nie ma dostępu do usług operatora telekomunikacyjnego CHOPIN Telewizja Kablowa sp. z o.o.


Aktualizacja, piątek (18 maja) godz. 8:30


Awaria światłowodu została usunięta. Przywrócono dostęp do wszystkich usług.


Aktualizacja, godz. 16:50


Ze względu na stopień rozległości awarii, prace nad jej usunięciem prawdopodobnie zakończą się w piątek (18 maja), w godzinach porannych.


Aktualizacja, godz. 14:45


Awaria nie nastąpiła z winy operatora. Światłowód uszkodził operator koparki pracujący przy budowie Węzła Kwiatowa. Przerwa w dostępie do usług dotyczy rejonów:

Wejherowo: Fenikowskiego, Gdańska, Harcerska/Os. Przyjazni, Kotłowskiego, Ogrodowa, Os. 1000-lecia, Park Sikorskiego, Śmiechowska, 3 Maja, Dzięcielskiego, Marynarki Wojennej, Mickiewicza, Sobieskiego, Św. Jana

Reda: całe miasto, oprócz 12 Marca i Rekowa

Rumia: cała miasto

Bolszewo: usługi są dostępne tylko na ulicy Szkolnej

Luzino: Krzywa, Młyńska, Narcyzowa, Wilczka

Kębłowo: Chłopska

Gościcino: Robakowska, Różana, Słoneczna, Orzechowa

Góra: Paradyż, Ks. Felskiego

Gowino: Miłosza

Strzebielino: cała miejscowość

Gdańsk: Osiedle Focha


Trwają prace nad usunięciem uszkodzenia, szacunkowy termin przywrócenia dostępu do usług to godzina 21:00. Będziemy informować na bieżąco o stanie prac naprawczych.

mike

skomentuj

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.

komentarze (20)

matiGWE 2018.05.17 22:41
Oceń:

Osiedle Harcerska i Przyjaźni działa

Kasia 2018.05.17 20:29
Oceń:

Dlaczego ten polski naród jest tak roszczeniowy. Tylko wymagam itp. Zero zrozumienia, że takie sytuacje mogą mieć miejsce. Jak pracownik wyrządził szkodę np. na budowie. To kto ponosi koszty naprawy? Pan jako pracownik czy pracodowaca. Zawsze ten problem stoi po stronie pracodawcy. A przecież on pracownikowi płaci więc też powinien wymagać. Żenujące jest to podejście ludzi do życia. Większość tylko narzeka i wymaga. Między innymi kAG.

matiGWE 2018.05.17 22:45
Oceń:

Kasia, operator koparki nie jest winny, to planiści są winni, mają projekty, winni oznaczyć przebieg kabli.
A swoją drogą masz rację, polacy są mega roszczeniowi, tak jak by każdy z nich nigdy nie popełnił błędu. Bo żem klient i wymagam.BA!! ja chcę odszkodowania bo mogła nadejśc wiadomość na fejsie i nie mogłem odczytać.. żenujące,,,

Mateusz 2018.05.17 22:30
Oceń:

Oczywiście, że raz na jakiś czas może się zdarzyć. Ale jak z tego "raz na jakiś czas" robi się kilka razy w miesiącu, to chyba nic dziwnego, że już niektórzy powoli tracą cierpliwość?
Na szczęście internet mobilny w Polsce jest dosyć tani i można go spokojnie użyć jako zastępstwo w takich sytuacjach. Przynajmniej do najważniejszych rzeczy.

szmir2 2018.05.17 19:09
Oceń:

w Bolszewie już działa huuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaa

użytkownik 2018.05.17 18:40
Oceń:

Jeżeli światłowód był na mapie zagospodarowania terenu oraz został ułożony zgodnie z projektem jakimkolwiek wcześniejszym to koparkowego firma zapłaci za naprawę. Jeżeli było inaczej koszty powinien poniesc Chopin bo to będzie ich wina bo zrobili coś niezgodnie lub bezprawnie.

Gość 2018.05.17 18:21
Oceń:

Na śmiechowie i Sobieskiego już działa :-) cieszmy się internetem tak szybko się psuje

ktos 2018.05.17 16:49
Oceń:

a czy światłowód położony jest zgodnie z projektem? Czy wszystko zgadza się z tym co było w projekcie? Druciarze często odstawiają numery....

100procent 2018.05.17 16:30
Oceń:

To dlatego tak teraz szybko internet chodzi. Wszystkie orlexy i komunałki odcięte, to się luźniej zrobiło.

kAG 2018.05.17 15:07
Oceń:

Jeszcze tylko brakuje, żeby napisali że awaria wystąpiła z winy odbiorców.

Ass 2018.05.17 21:29
Oceń:

Aleś ty głupi...

Osa 2018.05.17 14:13
Oceń:

Nigdzie nie ma sygnału?

Abonent 2018.05.17 13:47
Oceń:

W Redzie Ciechocino nie ma sygnału

Pytanko 2018.05.17 12:56
Oceń:

To już drugi raz w tym miesiącu. Ciekawe czy będą jakieś odszkodowania i ulgi z tego tytułu. Najmniej upust 2/31 - skoro nie ma usług - nie ma opłat.

nie nalezy sie 2018.05.17 15:47
Oceń:

Najlepiej przeczytać regulamin zamiast zadawać niemądre pytania. Tam wszystko stoi czarno na białym jak w Konstytucji tylko trzeba przeczytać samodzielnie i ze zrozumieniem.

cebulak 2018.05.17 14:21
Oceń:

Faktycznie, ich wina. Polecam poczytać sobie definicję słowa "Wyrozumiałość" :)

Anzelm 2018.05.18 07:28
Oceń:

Raczej jesteś burak, należy się ćwoku, a wyrozumiałość kmiotku ma swoje granice.

kAG 2018.05.17 14:40
Oceń:

Wyrozumiałość nie ma tu nic do rzeczy. Płacę za usługę i wymagam jej wykonania. Firma, która zniszczyła światłowód powinna pokryć koszty - WSZYSTKIE !!!

Ross 2018.05.17 17:18
Oceń:

Sprawdź sobie najpierw jaki masz w umowie zapis o dostępności usługi SLA a potem miej takie powalone pretensje. Żaden dostawca nie jest w stanie zagwarantować 100% SLA.

Komentarze publikowane na portalu Nadmorski24.pl są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

zobacz również

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. ×