18.12.2019 13:56 0 Gol

W 2020 roku w ekstraklasie mecze zagrają nową piłką

Mat. pras.

Uniforia – tak nazywa się siódma już piłka przygotowana przez firmę Adidas dla najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Zostaną nią rozegrane wszystkie mecze PKO BP Ekstraklasy w 2020 roku.

Uniforia zadebiutuje w PKO BP Ekstraklasie siódmego lutego, podczas 21. kolejki. Ta sama piłka będzie siać postrach wśród bramkarzy na przyszłorocznych Mistrzostwach Europy UEFA EURO 2020.

Od prawie sześciu lat Adidas dostarcza nam oficjalne piłki będące synonimem najwyższej jakości i nie inaczej jest tym razem. Uniforia, jaką nasza liga będzie grała od startu piłkarskiej wiosny, to zaawansowana technologia i nowoczesny design, ale przede wszystkim zapowiedź piłkarskiego roku 2020. Oprócz zawodników PKO BP Ekstraklasy, piłką tą grać będą także uczestnicy Mistrzostw Europy, wśród których mam nadzieję, nie zabraknie piłkarzy z polskiej ligi – powiedział Marcin Mikucki dyrektor komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA.

Nazwa piłki nawiązuje do jedności i euforii – uczuć, które towarzyszą wielkim wydarzeniom piłkarskim. Na jej wygląd składają się szerokie, czarne linie biegnące po piłce, przerywane paletą jasnych kolorów. Jest to ukłon w stronę przekraczania barier i różnorodnych wartości prezentowanych zarówno przez drużyny narodowe jak i kluby.

Uniforia została wykonana z tej samej wysokowydajnej struktury i paneli, co jej poprzedniczki. Dodatkowo wykorzystano unikalny materiał „Hi-White”, który sprawia, że jest bardziej widoczna dla zawodników.

UNIFORIA – to siódma wyprodukowana przez nas piłka, na której znalazło się logo Ekstraklasy. Technologicznie jest to nasz najbardziej zaawansowany produkt. Piłkarzom występującym na najwyższym poziomie umożliwi pokazanie pełni ich umiejętności i uatrakcyjni ligę gradem bramek. Partnerstwo adidas i Ekstraklasy wciąż się rozwija, a nasze długofalowe podejście strategiczne przynosi wymierne korzyści obu stronom – zaznaczył Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing East Europe.

Współpraca między Ekstraklasą i marką Adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce rozegrali mecz piłką Brazuca.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...