14.07.2014 16:04 0 wejherowo.pl

W Wejherowie znów załatwisz sprawy związane z Energą

wejherowo.pl

W Wejherowie przy ul. 12 Marca 216/1 rozpoczął działalność Punkt Partnerski Energa. W Biurze można uzyskać niezbędne informacje dotyczące m.in. podpisania umowy i założenia licznika, aktywować usługi – rozliczenia rzeczywiste, pre-paid, przepisać licznik czy ponownie założyć licznik po np. demontażu.

W biurze można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.

  • Obecność Biura Obsługi jest szczególnie ważne dla osób starszych, które często nie korzystają z Internetu, mają również kłopoty z przedstawieniem swojej sprawy telefonicznie poprzez infolinię, dlatego preferują tradycyjne formy przedstawiania swoich spraw osobiście w biurach – mówi Jacek Thiel przewodniczący komisji gospodarki w powiecie.

Punkt Partnerski Energa czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Kontakt do biura: tel. 690 66 22 20 więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: energa.pl.

Przypomnijmy, że Biuro Obsługi Klienta Energi w Wejherowie przestało działać od 1 lutego. Powód? Firma postanowiła skupić się na dalszym rozwoju obsługi telefonicznej i internetowej. O pozostawieniu BOK-u apelowali wówczas lokalni samorządowcy.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...